savita2-800x450

سایبان تاشو چیست؟

قبل از معرفی آلاچیق تاشو ساویتا سایبان های تاشو را معرفی می کنیم. سایبان های تاشو در مدل هاه و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشند. هر سایبان تاشو برای باز و بسته شدن با مکانیزم های مختلفی کار می کنند. تقریباً اسکلت اکثر سایبانها از پروفیل های آهنی است و روکش پارچه ای دارند.

مکانیزم اکثر سایبان ها از نوع قیچی سان می باشد. بدین صورت که میله ها به یکدیگر به صورت قیچی متصل شده و پس از باز شدن سطحی را پوشش می دهند. همه سایبان های موجود نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا از قیچی دو میله ای ساخته می شوند. درحالیکه المانهای قیچی سان سایبان های ساویتا از چهار میله ساخته شده اند تا مقاوت جانبی فراهم کنند و اصطلاحاً لقی نداشته باشند.

اسکلت سایبان های تاشو ساویتا از میله های آلومینیومی با سطح مقطع خاص (طراحی شده توسط مخترع محصولات) طراحی شده، ساخته شده اند. لذا آلاچیق ها و سایبان های ساویتا در برابر باد بسیار مقاوم هستند. و در صورتی که اتصال سایبان به زمین به درستی انجام شده باشد سازه آلاچیق آسیب نخواهد دید.

سایبان تاشو (آلاچیق تاشو) ساویتا محصولی بی نظیر و بدون رقیب می باشد. این سایبان حتی قابل تبدیل به چادر نیز می باشد.این سایبان (آلاچیق) از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است. اسکلت آلومینیومی وزن سایبان را بسیار کاهش داده و حمل و نقل آن را آسان کرده است. مکانیزم باز و بسته شدن این سایبان ها طوری طراحی شده که به راحتی بتواند باز و بسته شود.

برای مشاهده تصاویر و فیلم ها به پیج ساویتافولد مراجعه نمایید.

برای خرید با شماره 09129566938 تماس بگیرید.

Tags: No tags

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند