Savita_Desert-1399x496

آلاچیق تاشو ساویتا یا سایبان سفری ساویتا؟

سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند: فرق بین آلاچیق تاشو ساویتا با سایبان سفری ساویتا چیست؟

آلاچیق تاشو ساویتا در کویر

تاریخچه آلاچیق تاشو ساویتا

شرکت ساویتا در سال 1396 توسط آقای دکتر مهدی بابائی، تأسیس و بنیانگذاری شده است. پس از سالها تحقیق و چاپ مقالات علمی متعدد، ساویتا به صورت حرفه ای طراحی و تولید سازه های تاشو را آغاز کرد. طراحی سایبان های تاشو در شکل و اندازه متنوع بر اساس نیاز بازار اولویت های شرکت بوده است. یکی از کاربردهای اصلی سازه های تاشو استفاده به صورت آلاچیق است. اولین محصول شرکت به نام آلاچیق تاشو ساویتا در سال 1398 روانه بازار شد که امروزه به نام سایبان سفری ساویتا مدل لاکچری DC33 شناخته می شود.

با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از این محصول، ساویتا طراحی سایر محصولات در ابعاد و اندازه های کوچک و بزرگ را آغاز نمود. پس از مدت کوتاهی ساویتا موفق شد که آلاچیق های متنوع را طراحی و تولید نماید. سپس آپشن لوازم جانبی شامل پرده سایبان، زیر انداز ضد آب، چادر داخل سایبان و چادر بزرگ به محصولات ساویتا اضافه گردید.

بر اساس تحقیقات انجام شده، شرکت متوجه شد که عبارت “آلاچیق تاشو” ناملموس بوده و ویژگی های محصولات نوآورانه شرکت ساویتا برای همه قابل تصور نیست. لذا شرکت تصمیم گرفت عبارت “سایبان سفری” را برای محصولات خود استفاده کند تا درک روشن تری در مصرف کننده ایجاد شود.

مأموریت شرکت

شرکت ساویتا مفتخر است که طراحی و تولید سایبان های تاشو در مدل های مختلف و لوازم جانبی آنها را به بازار عرضه کرده است. علاوه بر این، ساویتا توانایی طراحی و تولید هر نوع سازه تاشو با کاربری متنوع را دارا می باشد. ما آماده ارائه مشاوره رایگان به مردم عزیز در این زمینه می باشیم.

کیفیت، مقاومت و خدمات پس از فروش اولویت های مهم و اساسی ما در این مجموعه می باشد.

برای خرید محصولات ساویتا یا مشاوره رایگان در مورد محصول سفارشی خودتان با ما تماس بگیرید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند