20230206_074555-WM

چگونه آلاچیق تاشو تبدیل به چادر می شود؟

تبدیل سایبان به چادر

سایبان و چادر ساویتا

آلاچیق ها و سایبان های تاشوی ساویتا طوری طراحی شده اند که توسط یک نفر می توانند باز شده و جمع شوند. درحین باز و بسته کردن آلاچیق یا سایبان نیاز به هیچ گونه نصب خاص و اضافه کردن میله نیست و سازه به راحتی باز و بسته می شود. پس از باز شدن سازه، پایه های آلاچیق باید توسط میخ هایی مخصوص همراه محصول به زمین متصل شود تا در برابر باد حرکتی نکند. حال یک آلاچیق زیبا و مدرن در اختیار دارید. سایبان سفری تاشو ساویتا با سه روش می تواند به چادر تبدیل شود:

  • با نصب چهار دیواره (یکی درب دار)
  • با نصب چادر داخلی
  • با نصب روکش بزرگ و زیرانداز زیپ دار

اگر نیاز به چادر با تنفس هوایی مطلوب می باشید، با یک زیر انداز و نصب چهار دیواره که یکی درب دار می باشد، آلاچیق شما تبدیل به چادر خواهد شد اما چون دیواره ها با قلاب به سایبان متصل می شوند، لذا باد شدید می تواند داخل چادر شما وارد شود. پس اگر در شرایط هوایی سرد قرار دارید باید روکش بزرگ را روی آلاچیق کشیده و آنرا با زیپ های مخصوص به زیر انداز متصل نمایید. حال شما یک چادر بزرگ دارید که هم ضد آب است و هم گرم! روش سوم استفاده از چادر داخلی است که از داخل به سازه آلاچیق به راحتی متصل شده و چادر غیر قابل نفوذی برای شما فراهم می کند.

هر کدام از روشهای فوق برای تبدیل آلاچیق به چادر مزایا و شرایط کاربرد خاص خود را دارند. روش تبدیل بسته به شرایط آب و هوایی و نیاز و سلیقه شما انتخاب می شود.

روکش بزرگ و زیر انداز زیپ دار

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند